Nieuwsbrief september 2022

De tijd vliegt, er zijn alweer allerlei plannen gemaakt voor het binnenseizoen 2022/2023 en ik kan verklappen dat er hele bijzondere gasten zullen komen om een presentatie- of bindavond te geven.

Het binnen seizoen sloten we in mei af met een hapje en een drankje en zo willen we het nieuwe seizoen ook beginnen!

Daarnaast gaat Pim ons op de eerste avond aan de hand van wat video’s en foto’s iets laten zien van de trip naar Tsjechië waar een 9-tal leden begin juni ruim een week is wezen vissen. Dat is dan op donderdag 8 september, een paar dagen nadat er maar liefst 17 leden (!!) een weekend naar Kyllburg zijn geweest. Ook hiervan misschien iets meer op de openingsavond.

Dan op 15 september weer een bindavond o.l.v. Ad. Er staat deze keer een torretje op het programma.

Wat hebben wij hiervoor nodig?..

• Haak: TMC 3761 # 12. Voor het kleintje haakje # 18. (Maat #10, 12 en 14 zijn aanwezig).
  • Zwart binddraad.
  • Zwarte foam 2mm dik.
  • Orvis Sili Legs voor de pootjes.
  • Plukje Airo DryWing of Yarn voor het vleugeltje.

Binnenkort op de website het volledige bindpatroon....

En voor de niet-binders, ook de bindavonden zijn uitermate leerzaam; ik spreek uit eigen ervaring.

Alle clubavonden beginnen om 20.00 uur.
En zoals gebruikelijk; koffie/thee (met een koek(je)) staan klaar!
Ik wil nog eens benadrukken dat alle avonden voor iedereen toegankelijk zijnOok niet-leden zijn weer van harte welkom!

Het adres is nog steeds:
3991 DX Houten.

N.B. Cees Stol biedt een gratis waadpak, maat 42, aan. Laat me even weten als je interesse hebt.

Dan nog even de voorlopige agenda voor de komende maanden:
13 oktober mystery guest (Op 8 september meer hierover)
20 oktober bindavond
10 november Presentatie Henk Schiltmans – rivier vissen
17 november bindavond
8 december Hans Bock - reservoir vissen
15 december bindavond
12 januari Nieuwjaarsbijeenkomst, hapje, drankje, verloting, etc.
Blijf gezond. Dan spreken we elkaar binnenkort weer.