Nieuwsbrief januari 2020

In deze eerste nieuwsbrief van 2020 wil ik graag beginnen met iedereen, namens het bestuur van HSV De Bilt,  een gelukkig en gezond jaar te wensen. En dat het daarnaast ook maar weer een mooi visjaar mag worden!!

Veel staat er op de planning in het komend jaar, meer hierover op de NIEUWJAARS-bijeenkomst op DONDERDAG 9 januari a.s. vanaf 20.00 uur. De nieuwjaarsbijeenkomst is voor ALLE LEDEN.

Een vast onderdeel op die avond is de mogelijkheid om overbodige visspullen te verkopen. Kijk dus even bij je spullen of er iets bij zit wat je wel kwijt wilt!

En deze keer ook een presentatie en wel door Johan Struwe, visgids in de Biesbosch.

Johan gaat iets vertellen over het vissen in de Biesbosch en omgeving en in het bijzonder over pelagic vissen. Een relatief nieuwe vistechniek , waarbij met de nieuwste technieken op half water gezocht wordt naar grote snoekbaars, snoek, baars en meerval. Kijk eens op zijn site: https://visgidsbiesbosch.nl/

En dat alles omlijst met wat hapjes en drankjes. Graag zouden we zien dat niet alleen de vliegvissers komen, maar ook de roofvis-, karper- en witvissers. Bij meer dan 1000 leden moet dat toch mogelijk zijn.

Een week later (donderdag 16 januari) de gebruikelijke bindavond o.l.v. Ad Werdekker.
We beginnen dan om 19.30 uur. Deze keer een vrije bindavond.
Koffie/thee staat zoals gebruikelijk weer klaar.

Een extra DAG op zaterdag 18 januari. Van 10.00 uur tot 16.00 uur (met halverwege een gratis lunch) gaat Jan de Haas samen met jullie een aantal vliegen binden. Jan is letterlijk wereldberoemd in de wereld van het vliegbinden. Op alle grote fairs, zowel in Europa als daarbuiten, heeft Jan al wel eens zijn kunsten vertoond. Zie zijn website, geweldig mooie vliegen! https://www.dutchflytying-flyfishing.com/

In verband met de catering moet je je wel even opgeven bij ondergetekende. Maximaal 20 personen. Vol = vol. Op dit moment zijn er nog 3 plaatsen beschikbaar.

Kijk ook eens naar onze website, waar altijd de meest actuele agenda op is geplaatst.

De locatie zoals gebruikelijk:
Sociaal Cultureel Centrum De Grund
3991DX Houten