Nieuwsbrief maart 2021

Zoals het er nu naar uitziet kunnen we ook in april nog niet onze clubavonden “live” organiseren gezien de verlenging van de corona maatregelen. We wachten dus maar weer een maand.

Wel gaan we door met de online activiteiten. De eerste in maart was een groot succes. Maar liefst 20 leden hadden zich opgegeven, 18 waren er uiteindelijk daadwerkelijk bij.

Op 8 april gaan we het opnieuw online aan de slag. We hebben Henk Schiltmans weten te “strikken” voor een presentatie over zeeforel vissen vanaf het eiland Funen (Denemarken).

Henk is een zeer ervaren vliegvisser en is ook eigenaar van een webshop
https://flyfishingdutchman.nl/index.php/nl/) voor vliegvissers en op afspraak kun je ook in zijn winkel in Uden terecht.

Deze presentatie staat dus op 8 april a.s. om 20.00 uur gepland.

Ik ga er gemakshalve vanuit dat diegenen die er de vorige keer bij waren nu ook aanwezig zijn. Zo niet, meld dat dan even

Voor wie er niet bij was, en nu wel mee wil kijken en praten, laat dat dan ook even weten.

Je hebt hiervoor nodig:
  • een pc/laptop of tablet
  •  werkende speakers
  • voorzien van een camera (niet persé noodzakelijk)
  • als je ook vragen wilt stellen moet er ook een microfoon aan zitten.

Je hebt voor deze lezing geen extra programmatuur nodig behalve de browser (Chrome werkt doorgaans goed) en natuurlijk een internet verbinding.
Je kunt eventueel zelfs meedoen met een modern tablet als dat makkelijker is. Zolang de speakers, ( microfoon en de camera) maar werken.

Als je meedoet zorgt Pim weer voor een precieze technische uitleg, die heel simpel is. Maar laat dit dan VOOR de avond van de lezing even weten, we willen vertraging en technische probleempjes op de avond van de lezing voorkomen.

De mensen die via de whatsapp groep zich al hebben aangemeld hoeven zich uiteraard niet opnieuw op te geven. Als je geen interesse hebt laat het dan even weten. Email, bel of whatsapp, het maakt niet uit hoe.

Dan staat voorlopig 15 april gepland om een online bindavond te houden!

Ad heeft zijn bindtafel weer klaar staan en de techniek, om naast Ad ook de vise goed te kunnen zien, is ook bijna klaar.

Vriendelijk groet en blijf gezond,
Henri Ostendorp