Nieuwsbrief maart 2022

De afgelopen maand was er twee keer een bindavond. Door ziekte van André Miegies kon zijn presentatie helaas niet doorgaan. Maar hij komt nu deze maand.

We beginnen in maart op de 10e met de Algemene Vergadering. Het bestuur zou graag een grote opkomst zien, om je betrokkenheid met de vereniging te tonen. En op deze avond is er naast de vergadering, een verloting en een ruilbeurs/2e handsbeurs. Bovendien zal er voor een hapje en een drankje gezorgd worden. Reden genoeg dus om te komen!

En dan op 17 maart de uitgestelde presentatie door André Miegies over wat hij noemt XXL baarzen. En dan heeft hij het over “visjes” van plm. 50 cm. Dat belooft wat!

Noteer ook alvast:
  • 14 april Jan v.d. Boogaard. Macro Fauna
  • 21 april Bindavond met Bram Zanis, Jig nimfen
  • 12 mei Sjoerd Siemensma. Snoeken met de streamer.
  • 19 mei Bindavond met Ad.

Alle avonden beginnen om 20.00 uur.
En zoals gebruikelijk; koffie/thee (met een koek(je)) staan klaar.

Ik wil nog eens benadrukken dat alle avonden voor iedereen toegankelijk zijn, zeker de presentaties zijn er voor alle vissers.
Ook niet-leden zijn weer van harte welkom!

Het adres is nog steeds:

3991 DX Houten.

Speciaal voor de vliegvissers.

De V(ereniging) N(ederlandse) V(liegvissers) heeft ons gevraagd mee te werken aan een door hun georganiseerde enquête.
Ga daarvoor naar de volgende link:

Dan de, aangepaste, voorlopige agenda voor het buitengebeuren
  • 14 of 21 mei Winde/Roofblei vissen in de Lek, plaats en tijd volgen.
  • *) 18 juni Werples door Leon Godijk, plaats: recreatiegebied Tull en ’t Waal aan de Lek. Aanvang 10.00 uur.
  • *) 13 juli Cothen, vissen in de forellenput ’t Groenewoud. Aanvang 18.00 uur
--> Deze avond is zeker ook voor de niet-vliegvissers!
  • *) 23-25 juli Vliegvissen in Duitsland, onder voorbehoud.
  • 3-5 sept. Weekend Kyllburg. Dit weekend is inmiddels volgeboekt.!

Voor de data waar een *) voor staat, graag van tevoren aanmelden.

Uiteraard is e.e.a. afhankelijk van de accommodatie(s) en bij het vissen op de Lek zal ook het weer een factor zijn.
Er komen nog wat zomeractiviteiten bij. Data e.d. zijn op dit moment nog niet bekend. Meer hierover op de AV.

Blijf gezond. Dan spreken we elkaar binnenkort weer.

Coronaregels:
Deze zijn er inmiddels bijna niet meer, maar we hopen dat je thuisblijft als je maar het geringste vermoeden hebt dat het niet goed is en laat je dan eventueel testen.

========================================================

Agenda algemene vergadering (ALV)

Hierbij wordt u uitgenodigd voor de algemene vergadering te houden op donderdag 10 maart in het Sociaal Cultureel Centrum De Grund, De Poort 79, 3991DX, Houten.

Aanvang 20.00 uur, zaal is open om 19.30 uur.

De vergaderstukken en bijbehorende financiële bijlagen worden ter plaatse uitgereikt. Wilt u ze eerder inzien stuur dan even een e-mailtje naar hsvdebilt@gmail.com en wij mailen u de gevraagde stukken.

Agenda algemene vergadering op donderdag 10 maart 2022.

1. Opening
2. Vaststelling agenda, inbreng agendapunten.
3. Mededelingen
4. Verslag vergadering ALV 2021
5. Jaarverslag 2021
6. Verslag kascontrolecommissie
7. Vaststelling jaarrekening 2021.
8. Benoeming leden kascontrolecommissie 2023
9. Vaststelling contributie
10. Vaststelling begroting 2022.
11. Bestuurlijke voornemens 2022.
12. Rondvraag

Met vriendelijke groet