50-jarig Jubileum hsv De Bilt

FEEST op zaterdag 23 september 2023

Beste leden van HSV De Bilt

In het najaar van 2023 bestaat onze club HSV De Bilt 50 jaar. Een mooie mijlpaal die we graag samen met jullie willen vieren! We organiseren elk jaar al diverse activiteiten voor jullie en dit jaar komen er een paar speciale activiteiten bij in het kader van ons 50-jarig bestaan. Deze uitnodiging gaat speciaal over 23 september. Wanneer we meer informatie over de andere activiteiten kunnen delen, laten we jullie dat in een aparte mail weten.

Op 23 september hebben we diverse vijvers in de Berenkuil (Nijkerk) afgehuurd!!

Ja, je leest het goed: diverse vijvers zodat zowel de vliegvissers als de witvissers als karper vissers zich kunnen vermaken. We sluiten de dag af met een gezamenlijke barbecue.

Het programma ziet er als volgt uit:
  • 10.00 uur: welkom - opening met koffie/thee mèt
  • 10.30-12.00: vissen
  • 12.00-14.00: lunch in het pannenkoeken restaurant (in een paar rondes): pannenkoek of alternatief
  • 14.00-17.30: vissen
  • 17.30-19.30: barbecue

Vissen
We kunnen vissen in:
  • · de grote vliegvisvijver - catch en release -
  • · forelvijver - put & take -
  • · bear lake (karpervissers)
  • · snake lake (witvissers)

Om een goede inschatting te kunnen maken van wie er komen en met hoeveel mensen we rekening moeten houden op met name het bear en snake lake, vragen we jullie om je vooraf op te geven en aan te geven in welke vijver(s) je graag wilt vissen.

De hele dag is verzorgd (vissen, hapje, drankje1). We vragen jullie om een bescheiden bijdrage van €10,00 voor deze dag.
Je ontvangt 5 consumptiebonnen van HSV De Bilt. Gebruik je meer dan 5 drankjes dan komen die voor eigen rekening.

Aanmelden voor 23 september 2023:
  1. Stuur een email naar: hsvdebilt@gmail.com en meld je aan.
  2. Geef in de mail aan in welke vijvers je wilt vissen: Om het overzichtelijk te houden vragen we je om maximaal twee voorkeuren aan te geven:
  • O de grote vliegvisvijver - catch en release -
  • O forelvijver - put & take -
  • O bear lake
  • O snake lake
         3. Maak €10,00 over op rekening: NL65 INGB 0003 0886 88 tgv Hengelsportvereniging de Bilt, ovv je naam en 23 september. Op het moment dat de €10,00 binnen is, is je aanmelding definitief.

Deadline voor het aanmelden is: zondag 30 april 2023.

De feestcommissie weet dat er een wens van velen in vervulling is gegaan met het organiseren van een dag bij de Berenkuil en hoopt op veel aanmeldingen van zowel vliegvissers als karper- en witvissers!
Zien we je?

Hartelijke groet,