Nieuwsbrief maart 2023

Aan het eind van deze nieuwsbrief vindt u de uitnodiging plus agenda voor de Algemene Vergadering (AV) op donderdag 9 maart, waarvoor het bestuur u van harte uitnodigt. Na het officiële gedeelte zal de avond opgeleukt worden met een hapje en een drankje, een gratis verloting en een 2e hands beurs.

Op donderdag 16 maart komt Pieter Bas Broekcx met zijn lezing: Hogere Viskunde. Pieter Bas heeft deze lezing ooit gemaakt voor Sportvisserij Nederland en deze gepresenteerd op een aantal plaatsen in Nederland.
Een absolute must voor iedere visser, deze lezing moet je meemaken.

In februari bond Ad op 2 avonden weer een aantal schitterende vliegen voor en deze keren voor een groot aantal binders en toekijkers.
Voor leden die geïnteresseerd zijn in het vliegbinden beschikt onze vereniging over alle gereedschappen en materiaal om dit ook eens te proberen. Op de bindavonden is er dan gelegenheid om apart van de meer ervaren binders wat les en begeleiding te krijgen.

Denk bij uw aankopen ook aan onze sponsor: Exclusive Flyfishing, waar onze leden vanaf nu 10% korting ontvangen op alle bindmateriaal. Adres: Karel Doormanlaan 50, 1403 TN Bussum.

In april en mei zijn er op 2 zaterdagen werplessen gepland. Deze zijn zeker geschikt voor beginnende vliegvissers. Ook de wat meer ervaren vliegvisser komt deze dagen aan zijn trekken. Geef je via whatsapp, telefoon of email alvast op.

In de vorige nieuwsbrief schreef ik al iets over ons 50-jarig jubileum. Door de jubileumcommissie, bestaande uit Ineke, Bart en ondergetekende, zijn inmiddels diverse activiteiten gepland. Een deel daarvan zal tijdens de Algemene vergadering uit de doeken worden gedaan. Zet in ieder geval alvast 23 september in je agenda, hou die dag vrij. En ik garandeer alle leden, iedereen, ongeacht je voorkeur voor de manier van vissen, witvis, karper, vliegvissen, enzovoort, dat het een prachtdag wordt.
Hierover ontvang je direct na de AV meer informatie.

Op onze clubavonden geldt nog steeds; koffie/thee (met een koek(je)) staan klaar en we beginnen om 20.00 uur.
Ik wil nog eens benadrukken dat alle avonden voor iedereen toegankelijk zijn.
-->> Ook niet-leden zijn weer van harte welkom! <<--

Het adres is nog steeds:
Soc. Cult. Centrum De Grund,
De Poort 79
Houten.

Dan hieronder de voorlopige agenda voor de komende maanden:
  • 9 maart Algemene vergadering incl. hapje, drankje, verloting en 2e handsbeurs.
  • 16 maart presentatie Pieter Bas Broeckx, Hogere Viskunde
  • 13 april presentatie Leon Jansen, Wondervliegen 3
  • 20 april bindavond met Ad.
  • 29 april en 27 mei: Werples door Theo v.d. Poll, zowel voor beginners als gevorderden. Geef je op!
  • Zaterdag 23 september, hele dag 50-jarig jubileum

N.B. Geef je op voor onze WhatsApp groep, dan krijg je ook tussen de nieuwsbrieven door bericht van eventuele spontane activiteiten.

N.B. Op 15 maart a.s. zijn er verkiezingen voor de provinciale staten en de waterschappen. Denk er bij het stemmen eens aan dat, als het aan sommige partijen ligt, onze mooie hobby tot een eind komt.

Blijf gezond. Dan spreken we elkaar binnenkort weer.
Vriendelijke groet,
Henri.oostendorp@gmail.com

Hierbij wordt u uitgenodigd voor de algemene vergadering te houden op donderdag
9 maart 2023 in het Sociaal Cultureel Centrum De Grund, De Poort 79, 3991DX, Houten.

Aanvang 20.00 uur, zaal is open om 19.30 uur.

Agenda algemene vergadering

1. Opening
  2. Vaststelling agenda, inbreng agendapunten.
  3. Mededelingen
  4. Verslag vergadering AV 10 maart 2022 (Bijlage A)
  5. Jaarverslag 2022 (Bijlage B)
  6. Verslag kascontrolecommissie
  7. Vaststelling jaarrekening 2022. (Bijlage C)
  8. Benoeming leden kascontrolecommissie 2024
  9. Bestuurssamenstelling
  10. Vaststelling begroting 2023. (Bijlage D)
  11. Bestuurlijke voornemens 2023.
Met vriendelijke groet,

Ad Werdekker,