Extra Korting voor de Jeugd

Woensdag, 23 mei 2018

Kinderen in de leeftijd van 13 jaar of jonger mogen met een hengel in vele wateren vissen zonder vergunning. Als enige voorwaarde geldt, dat een volwassen met de juiste visdocumenten hen begeleidt.
Kinderen, zonder volwassen begeleider hebben zelf een VISpas nodig.

De contributie bij HSV De Bilt inclusief een VISpas bedraagt slechts € 10,00. Ieder Jeugdlid dat een VISpas heeft aangeschaft krijgt daarnaast van Sportvisserij Nederland 4 keer per jaar een gratis Stekkie vismagazine met daarin tips en er is van alles te lezen over vistechnieken en vissoorten.

Als je op 1 januari van dit jaar 14 jaar of ouder was, dan heb je een VISpas nodig. Hiermee mag je in ongeveer 90% van het water in Nederland vissen en het is meteen het bewijs van lidmaatschap van de vereniging. In welke wateren je mag vissen staat in de Landelijke Lijst van Viswateren of kun je controleren op de website (www.visplanner.nl). In verband met gemaakte afspraken over afdrachten betaalt de jeugd van 14 tot 17 jaar het zelfde bedrag voor de VISpas als volwassenen, namelijk € 32,00 per jaar. HSV De Bilt heeft, mede mogelijk gemaakt door de federatie MidWest Nederland, besloten voor dit jaar voor alle jongeren van 14 tot 17 jaar woonachtig binnen de gemeente De Bilt € 7.50 korting te verlenen. Je betaalt dan maar €24,50. De korting geld alleen voor het jaar 2018.

Aanmelding kan via de site van de vereniging . De ledenadministratie wordt bijgehouden door Sportvisserij Nederland, je betaald eerst het volledige bedrag en krijgt daarna € 7,50 teruggestort. Vissen zonder VISpas is niet verstandig, op overtreding staat een flinke boete.

Kijk op en wordt lid voor €10,00 indien je nog geen 14 bent of ben je 14 en nog 17 jaar maak dan gebruik van de korting die nu geboden wordt en meldt je aan via de website
Meer informatie e-mail : hsvdebilt@gmail.com

Overigens de bindavonden en presentaties zijn ook voor niet -leden gratis toegankelijk.
Voor data kijk op deze site .