Nieuwsbrief september 2018

Diverse zomeractiviteiten zitten er inmiddels al weer op:
Het 45-jarig lustrum in Cothen, werples door Krijn bij de Gravenbol, windevissen in de Waal en tenslotte met een hele leuke groep een weekend naar de Kyll.

En dan gaan we al weer denken aan het binnengebeuren.

M.i.v. het nieuwe seizoen veranderen zowel het adres als de avond waarop we onze clubavonden houden. De Grote en de Kleine Geer zijn vanaf 1 juli gesloten en worden niet meer verhuurd.

Het nieuwe onderkomen hebben we dankzij de gemeente Houten gevonden in het gebouw “De Grund” aan De Poort 77-79 en dan in de zgn. kleine jeugdruimte. Komende vanaf de A27 doorrijden tot aan de stoplichten bij de Rondweg (T-splitsing) hier rechtsaf en daarna 1e afslag links.

Dat is vanaf september elke 2e en 3e DONDERDAG avond. (November 2018 uitgezonderd dan is het de 2e en de 4e Donderdag)

De data voor het komende seizoen zijn:
- 13 en 20 september
13 september komt Jan Kamman een presentatie geven en kunnen we ook nog even terugkijken op het zomerseizoen. 20 september bindavond o.l.v. Ad Werdekker - Er is gekozen voor de Daddy Long Legs, de langpootmug. Daar was door de leden al eens een verzoek toe gedaan en gezien het jaargetijde een prima vlieg.

Kijk voor de details over de vliegvisavond bij de Agenda onder het kopje "Home".

De nieuwe data zijn dus als volgt:
- 11 en 18 oktober
- 8 en 22 november
- 13 en 20 december
- 10 (nieuwjaarsbijeenkomst) en 17 januari
- 14 en 21 februari
- 14 (Algemene ledenvergadering) en 21 maart
- 11 en 18 april - 9 en 16 mei

N.b. De eerstgenoemde datum per maand is er in principe een presentatie, de volgende is de bindavond. De presentaties beginnen om 20.00 uur, de bindavonden om 19.30 uur. Vriendelijke groet, Henri Oostendorp (h.oostendiorp@zonnet.nl; 06-10440020)