Presentatie RENË KOOPS in De Grote Geer te Houten (Rondweg Houten afslag De Sloot.) Aanvang 20:00 uur

Dinsdag, 13 december 2016 (20:00)

De Grote Geer Snoeksloot 62 3993 HM HOUTEN (Rondweg Houten afslag De Sloot.) Grote witte boerderij

René Koops o.a. Wereld Kampioen Vliegvissen Masters Patagonie (Chili) 2014, en coach van het Nederlands Nationaal Vliegvisteam.

Ik vroeg René om een beschrijving van zijn praatje, hier zijn reactie:

Hoi Hans,

Mijn praatje is precies zoals je zegt : een praatje!
Ik heb geen uitvoerige presentatie met foto's en video's maar vertel hoe ik vliegvissen en beleef, waarom ik wedstrijden vis en daarbij over alle ins en outs over de wedstrijden in Nederland, het EK en het WK en mijn taak als coach van ons nationale team.
Tevens geef ik mijn visie op de voor handen zijnde vistechnieken , kennis van water en insecten .
Kortom , van alles wat.
Daarbij zoek ik de interactie met de luisteraars en bied ze de gelegenheid om gedurende mijn verhaal vragen te stellen of hun ervaringen te delen.
De praktijk heeft mij inmiddels geleerd dat dit laatste het leukste onderdeel van mijn spreekbeurt is.
Zoals je weet ben ik altijd erg open als het gaat om delen van kennis waarmee collega vliegvissers hun voordeel kunnen doen.
Ik hoop dat ik op die manier iets kan toevoegen aan onze gezamenlijke " afwijking ".

Groet René

René Koops in actie.

Optuigen en gereedmaken op de Ronde Bleek

Hangen op DRB