Viegwerples

Zaterdag, 5 augustus 2017

Vliegwerples

Bij het vliegvissen is het werpen misschien wel de belangrijkste hobbel waar de aspirant vliegvisser tegenaan loopt. Als je wat coaching kunt gebruiken bij het vliegwerpen, dan biedt HSV De Bilt een oplossing..

Op zaterdag 5 augustus geeft HSV De Bilt gratis vliegwerples in Wijk bij Duurstede. Master of ceremonies is Krijn, onze professionele werpinstructeur.
Bij de vliegvis - introductiedag op 27 mei waren de ongeveer 20 (!) cursisten erg enthousiast over niet alleen zijn fraaie werpstijl, maar vooral zijn talent om lastiger zaken als het werpen en de combinatie van lijnen en hengels, begrijpelijk en geduldig uit te leggen.

Dus mocht je (beter?) willen leren werpen, schroom niet en geef je tijdig op! Het opgeven is heel makkelijk; mail Henri met je gegevens en alles komt in orde.

En HSV zou HSV niet zijn dus..  het is GRATIS. Waar hoor je dat nog tegenwoordig?!

En even voor de duidelijkheid.. dit event is ook voor NIET LEDEN en verplicht tot niets. Mocht je dan met het vliegvis - virus worden besmet.. ben je natuurlijk van harte welkom bij de vereniging.

De exacte locatie volgt...!

(een publiekelijk geheim is overigens dat Krijn ook goed dubbelhandig kan werpen, dus mocht je daar vragen over hebben dan kan hij je ook bij deze discipline zeker op weg helpen, ook al is dit niet de focus van deze dag)